SAP Executive Exchange for CX etkinliği İstanbul’da gerçekleştirildi

Kurumsal uygulamalar ve iş odaklı yapay zeka çözümlerinde dünya lideri SAP, İstanbul’da düzenlediği SAP Executive Exchange for CX etkinliğinde, yapay zeka ve uçtan uca entegre müşteri tecrübesine mercek tuttu.

Kurumsal uygulamalar ve iş odaklı yapay zeka alanında global bir başkan olan SAP, düzenlediği SAP Executive Exchange for CX aktifliğiyle, müşteri tecrübesindeki son gelişmeleri masaya yatırdı. “Akıllı CX ile Kesintisiz Büyüme” başlıklı aktiflikte, müşteri tecrübesi yatırımlarının katma pahasının, uzun vadeli ve esnek bir halde nasıl desteklenebileceği ele alındı.

SAP Türkiye tarafından Soho House Istanbul’da düzenlenen SAP Executive Exchange for CX’te, 12 kişi sahne aldı. 110 kişinin katıldığı aktiflik, SAP Güney Avrupa Bölgesi Müşteri Tecrübesi Tahlilleri Satış Yöneticisi Esen Sevinç’in açılış konuşmasıyla başladı.

Müşteri tecrübesini (CX) sonsuz bir seyahat olarak tanımlayan Esen Sevinç, “Bugünün müşterisi, şahsileştirilmiş ve anlık cevaplar bekliyor. Artık sadece eser ya da hizmet değil; süratli, sürdürülebilir ve eksiksiz bir tecrübe sunmak zorundayız. SAP olarak hem B2C hem de B2B kanallarında uçtan uca müşteri tecrübesi sunan tahlillerimizle bu seyahatte kurumlara rehberlik ediyoruz. Yapay zeka ve büyük bilginin gücünü gerçek stratejiyle birleştiren her kurum, müşteri memnuniyetini artırmakla kalmıyor, tıpkı vakitte rekabet gücünü de kalıcı biçimde yükseltiyor.”

“Hedef birebir: Sadık marka savunucuları yaratmak”

SAP CX CRO (Chief Revenue Officer) Ivano Fossati, “İş Dünyasında Değişen Oyun: Uygulama, Data ve Yapay Zeka ile Müşteri Tecrübesini Baştan Uca Şekillendirmek” başlıklı bir konuşma yaptı.

“Bugün müşteri tecrübesi dediğimizde, teknolojiyi kullanarak duygusal bağlar kurmaktan bahsediyoruz. SAP olarak, markaların müşterilerle sırf süreçler değil, manalı ve şahsileştirilmiş tecrübelerle etkileşim kurmasına yardımcı oluyoruz. Bu alanda beş ana trendin öne çıktığını görüyoruz: Yapay zeka dayanaklı hiper ferdileştirme, insan odaklı dijital dönüşüm, kesintisiz çok kanallı entegrasyon, her temas noktasında duygusal bağ ve artırılmış/karma gerçeklik üzere gelişmiş teknolojiler” diyen Ivano Fossati,

“Pazarlama, satış, ticaret ve servis üzere SAP CX tahlilleri, zenginleştirilmiş bilgileri bir ortaya getirerek akıllı etkileşimleri besliyor. İster bir çelik üreticisi olun ister moda markası, hedef tıpkı: Potansiyel müşterilerden sadık marka savunucuları yaratmak. Joule üzere yapay zeka asistanlarımız ve SAP Business Suite ile entegrasyon sayesinde, şirketlerin bilgileri aksiyona dönüştürmesini sağlıyoruz” açıklamasını yaptı.

Modaya dijital kıssa dokunuşu

SAP Executive Exchange for CX etkinliğindeki birinci panel oturumunda, Adil Işık Group Yönetim Kurulu Lider Yardımcısı Zehra Işık’ın yanı sıra, Muse for All ve Moda Tutkusu Kurucusu Yasemin Öğün sahne aldı. Kullanıcı tecrübesinden satış başarısına, 10 yılı aşkın bir işbirliği hikayesinin ele alındığı oturumda konuşan Zehra Işık, “Love My Body markasını, farklı vücut ölçülerine sahip bayanlara ulaşmak ve müşteri taleplerine teğe bir karşılık verebilecek bir tecrübe yaratmak üzerine kurduk. Bu vizyonun sürdürülebilir olması için, data odaklı karar alma kültürüne erken ahenk sağladık. Yasemin Öğün ile başladığımız Moda Tutkusu koleksiyon işbirliği, sadece estetik değil, müşteri geribildirimiyle şekillenen, SAP CX altyapısıyla izlenebilir hale gelen bir muvaffakiyet modeline dönüştü. Tüm satış kanallarımızda müşteri davranışlarını tahlil ederek döneme özel koleksiyonlarımızı daha süratli, daha maksatlı sunabiliyoruz” dedi.

Yasemin Öğün ise “Love My Body ile seyahatim, tasarım işbirliğinin ötesine geçerek müşteri verisiyle şekillenen bir öğrenme sürecine dönüştü. SAP CX ile desteklenen sistemler sayesinde hangi eserin hangi vücut kümesinde nasıl bir geri dönüş aldığına dair anlık datalarla çalışabildim. Bu altyapı, yalnızca yaratıcılığı değil, birebir vakitte müşteri memnuniyetini işin merkezine koyan bir tasarım yaklaşımı geliştirmemi sağladı. Bugün hem kendi markamda hem Love My Body için bilgiye dayalı, sezgisel ve sürdürülebilir koleksiyonlar üretmeye odaklanıyorum” açıklamasını yaptı.

“Bu dönüşüm kültürel bir değişim yarattı”

SAP Türkiye tarafından düzenlenen SAP Executive Exchange for CX etkinliğindeki “Dijital Rekabetin Kilidi: Sağlam İş Ortağı Seçimi” başlıklı oturumunda, Zehra Işık bir defa daha sahne aldı ve “Adil Işık Group olarak dönüşüm seyahatimizde önceliğimiz her vakit müşteri tecrübesini daha sürdürülebilir ve erişilebilir hale getirmek oldu. SAP CX tahlilleri sayesinde fizikî mağazacılıktan gelen güçlü içgörülerimizi dijital kanallarla entegre ettik. Bilhassa Love My Body üzere kapsayıcı moda anlayışına sahip markalarımızda, çoklu temas noktalarında dengeli tecrübe sunmak kritik bir amacımızdı. Müşteri verisini manalandırmak ve operasyonları bütüncül biçimde yönetmek ismine çok önemli bir sıçrama yaşadık. Bu güçlü altyapının markamızı yurt dışında da ileriye taşıyacağına inanıyorum” dedi.

Haratres Kurucu Ortağı Aslı Ece Kırkaya’nın moderatörlüğünü üstlendiği oturumda Adil Işık Group E-Ticaret Müdürü Anıl Türker ise “Parça modül ilerleyen sistemleri entegre etmeye muhtaçlığımız vardı. Bilhassa müşteri taleplerini bütünsel kıymetlendiren, çoklu kanal idaresi sunan ve bilgiyle desteklenen bir yapı gerekiyordu. Yaptığımız tahliller ve test süreçleri sonunda SAP Commerce Cloud ile ilerlemenin en yanlışsız adım olduğuna karar verdik. Bugün geldiğimiz noktada, e-ticaret ve mağaza operasyonları ortasında bilgi ve süreç bütünlüğü kurarak, daha dengeli ve süratli bir müşteri tecrübesi sağlayabiliyoruz. SAP’nin güçlü altyapısı ve Haratres’in tecrübesiyle bu dönüşüm yalnızca teknik değil, kültürel bir değişim yarattı” tabirlerini kullandı.

“Bu dönüşüm bize büyük bir paha katıyor”

SAP Executive Exchange for CX etkinliğinde Gökçelik’in SAP Sales Cloud ile müşteri odaklı dijital satış dönüşümünün ele alındığı oturumu, NTT VERİ Business Solutions META Bölgesi’nden sorumlu Tahlil Satışları Yöneticisi Cansu Ünalır Orhan yönetti. Gökçelik Yönetim Kurulu Üyesi Hüseyin Burak Aras, seneye 50. yıllarını kutlayacaklarını vurguladı ve “Üretim deneyimimizi dijitalleşmeyle birleştirmek en stratejik önceliklerimizden biri. 2019 yılında başladığımız SAP seyahati, bugün geldiğimiz noktada yalnızca ERP değil, uçtan uca entegre bir yapıya dönüştü. SAP Sales Cloud yatırımıyla satış takımlarımızın alandaki aktifliğini artırmayı, müşteriyle olan tüm temasları sistematik halde kayıt altına almayı ve bilgiye dayalı karar alma kültürünü kurumsal bir refleks haline getirmeyi hedefledik. Bilhassa B2B projelerde yıllar sonra bile sürdürülebilir hizmet sunabilmek için geçmiş dataya süratli erişim kritik hale geliyor. Bu dönüşüm, yalnızca satış değil, müşteri tecrübesi, sadakat ve operasyonel çeviklik açısından da bize büyük bir paha katıyor. NTT VERİ ile gerçekleştirdiğimiz bu proje sayesinde, yapay zeka takviyeli öngörülerle fırsatları daha gerçek yakalıyor, satış süreçlerini hızlandırıyoruz. Gökçelik’in büyüyen yapısına paralel olarak SAP tahlillerinin ölçeklenebilirliği ve entegrasyon gücü, dijitalleşme vizyonumuzun temel yapı taşlarından biri olmaya devam edecek. Emelimiz, dalda fark yaratan müşteri tecrübeleri sunmak ve dijital geleceğe hazır olmak” diye konuştu.

Sahne yapay zekanın!

“Sahne senin yapay zeka: Yapay zeka müşteri tecrübesini nasıl şekillendiriyor” başlıklı oturumda konuşan SAP Türkiye CX Tahlil Yöneticisi İpek Turan, şunları söyledi:

“SAP olarak müşteri tecrübesini geleceğe taşıyan tahliller geliştirirken, yapay zekayı sırf bir teknoloji değil, stratejik bir tecrübe bileşeni olarak konumlandırıyoruz. Bugün SAP CX eser ailesinin her katmanında yer alan ‘gömülü yapay zeka’ uygulamaları, müşteriyle etkileşim kurulan her noktada şahsileştirilmiş, süratli ve tesirli hizmet sunmayı mümkün kılıyor. Kullanıcılarımız, CRM’den e-ticarete, müşteri hizmetlerinden pazarlamaya kadar farklı alanlarda öngörüsel ve üretken yapay zeka takviyeli araçlarla süreçlerini dönüştürüyor. SAP’nin Joule Copilot yaklaşımıyla entegre çalışan agent’lar, satış takımlarını desteklemekten case idaresini otomatize etmeye kadar birçok senaryoda katma bedel yaratıyor. Örneğin, eser içerik idaresinde yapay zeka dayanaklı görsel üretim ya da bir müşteri şikayetinde otomatik sınıflandırma ve teklif sunumu, artık sistemin doğal modülleri. SAP olarak gayemiz, kurumların yapay zekaya harici değil, entegre ve inançlı bir halde erişmesini sağlamak. Hassas bilgilerin korunmasına yönelik mimarimiz ve ölçeklenebilir yapımızla, şirketlerin dijital dönüşüm seyahatlerinde sürdürülebilir ve tesirli tahliller sunmaya devam ediyoruz.”

“SAP ile yeni pazarlara açılmak artık bir operasyon değil strateji”

SAP Türkiye’nin SAP Executive Exchange for CX aktifliğinin son oturumunda, SAP Commerce Cloud muvaffakiyet kıssaları konuşuldu. SAP Türkiye CX Tahlil Kıdemli Satış Yöneticisi Meltem Polat’ın yönettiği oturumun konukları, LTB/Çak Holding E-Ticaret Yöneticisi Berk Özer ile Yataş Küme E-Ticaret Yöneticisi Yakup Ulvi Acar oldu.

Berk Özer konuşmasında, “SAP Commerce Cloud kullanmak, e-ticarette sürat, itimat ve sürdürülebilirliği bir ortada sunan bir tecrübe oldu. Farklı altyapılarla çalışmış biri olarak, SAP’nin entegrasyon gücü ve kullanıcı tarafındaki problemsiz performansı, süreçlerimizi hem teknik hem operasyonel manada ileri taşıdı. Türkiye’den Almanya’ya, MENA’dan Amerika’ya kadar tüm operasyonlarımızı tek merkezden yönetebilmek büyük bir avantaj. SAP ile yeni pazarlara açılmak bizim için artık bir operasyon değil, bir strateji. Bu güçlü yapı sayesinde, yalnızca büyümekle kalmıyor, birebir zamanda müşterilerimize verdiğimiz sözleri her adımda tutabiliyoruz” sözlerini kullandı.

Yakup Ulvi Acar ise “SAP Commerce Cloud tercihi, sırf teknik bir altyapı kararı değil, Yataş Grup’un gelecek vizyonunu yansıtan stratejik bir adımdı. Küresel ölçekte büyüyen ve dört farklı markasıyla 50’den fazla ülkede varlık gösteren bir yapı olarak, bizi tek bir platformda toplayabilecek, ölçeklenebilir ve sürdürülebilir bir sistem arayışındaydık. Bu seçim sürecinde hem teknolojik yetkinlikleri hem de güçlü partner ekosistemiyle SAP, uzun vadeli yol haritamızda bizi en hakikat noktaya taşıdı” dedi.

SAP Hakkında

Kurumsal uygulamalar ve iş odaklı yapay zeka alanında global bir önder olan SAP, 50 yılı aşkın müddettir iş ve teknoloji ortasında köprü kuruyor. Farklı ölçek ve dallardan şirketler; finans, satın alma, İK, tedarik zinciri ve müşteri tecrübesini kapsayan kritik iş operasyonlarını birleştirerek en güzel sonuçları elde etmek için SAP’nin ileri teknolojilerine ve uygulamalarına güveniyor. Müşteriler, iş ortakları, çalışanlar ve niyet önderlerinden oluşan geniş bir global ağa sahip SAP; inovasyon, sağlam datalar ve akıllı teknolojiler aracılığıyla dünyayı daha yaşanabilir kılmaya ve insan hayatını güzelleştirmeye takviye oluyor.

İlginizi Çekebilir:TEDÜ, küresel etki sıralamasında ilk 200’de
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Online PR Servisi B2Press, 2024 karnesini açıkladı
23. Tudem Edebiyat Ödülleri için başvurular açılıyor!

TEDÜ, YÖK’ün Öğrenci Deneyimi Araştırması’nda vakıf üniversiteleri arasında ilk 3’te yer aldı
Online Seyahat Platformu Bilet Dükkanı’nda Üst Düzey Atama
Akıllı temizlik çözümleri markası, gençlerin önündeki temizlik engelini kaldırıyor
Sorbonne Üniversitesi & BMI Business School Istanbul iş birliğinde Düzenlenen Executive MBA Programı, Paris’te gerçekleşen törenle 2. mezunlarını verdi
Giriş Grand Pasha Bet | © 2025 |