Bioblas, yeni serisinin lansmanını reklam yüzü Dilara Kırmıt ile gerçekleştirdi

Saç dökülmesine karşı tahlil sunan Türkiye’nin öncü markalarından Bioblas, şampuan ve saç toniğinden oluşan yeni serisinin lansmanını 17 Haziran’da gerçekleştirdi. Serinin reklam yüzü Dilara Kırmıt’ın mesken sahipliğinde düzenlenen aktiflikte, hoşluk ve bakım dünyasından seçkin influencerlar bir ortaya geldi.

İSTANBUL — Saç dökülmesi, dünya genelinde milyonları etkileyen bir telaş kaynağı olmaktan çıkıyor; Türk kozmetik markaları geliştirdikleri eserlerle bu sorunu rafa kaldırıyor. Saç dökülmesine karşı tahliller üreten Türkiye’nin uzman markalarından Bioblas, kesime öncülük eden yaklaşımını yeni bir eser serisiyle taçlandırıyor. Şampuan ve saç toniğinden oluşan yeni serisinin lansmanını 17 Haziran’da Doubltree by Hilton Moda’da gerçekleştiren marka, aktifliği bilimsel olarak kanıtlanmış üç güçlü faal olan biotin, kafein ve arjininin sinerjisiyle formüle ettiği eserleriyle saç sıhhatini desteklemeye yönelik yenilikçi bir yaklaşım sunuyor.

Lansmanda hoşluk ve bakım dünyasından influencer bir ortaya geldi

Saç köklerini uyararak dökülmeyi azaltmaya yardımcı olurken, birebir vakitte saçın daha güçlü, canlı ve dirençli bir görünüme kavuşmasını sağlayan Bioblas serisinin lansmanı, reklam yüzü Dilara Kırmıt’ın konut sahipliğinde düzenlendi. Aktiflikte, hoşluk ve bakım dünyasından seçkin influencerlar bir ortaya geldi. Yeni serinin geliştirilme süreci, formülündeki üçlü aktifin tesirleri ve Bioblas’ın saç dökülmesine karşı uzman duruşunu güçlendiren yaklaşımı iştirakçilerle detaylı formda paylaşıldı.

Dilara Kırmıt’ın yüzü olduğu reklam sinemasında “güçlü saç, güçlü kadın” yaklaşımı aktarıldı

Bioblas’ın yeni serinin reklam sinemasında hoşluğu, zarafeti ve çağdaş duruşuyla dikkat çeken ünlü model Dilara Kırmıt kamera karşısına geçti. Sinemada günümüz bayanının özgüvenini, bağımsızlığını ve içsel gücünü yansıtan model, saçlarına verdiği itinayla yalnızca fizikî değil, duygusal gücünü de ortaya koydu. Bioblas’ın “güçlü saç, güçlü kadın” yaklaşımını yansıtan reklam sinemasında, bayanların kendi yolunu çizme cüretine ve özgür ruhuna vurgu yapıldı. Bioblas’ın doğallığı bilimle birleştiren bakım ideolojisi, Dilara Kırmıt’ın gücü ve çağdaş usulüyle buluşturularak markanın yenilikçi ve güçlü duruşu bir sefer daha gözler önüne serildi.

Bilime dayalı, tesirli ve sağlam tahliller sunma vizyonunu yansıtıyor

Bioblas’ın yeni serisi, saç dökülmesinin farklı nedenlerine karşı bütünsel bir tahlil sunuyor. Formülündeki üç aktifin sinerjik tesiriyle saç köklerini besliyor, saç derisinin canlanmasına yardımcı oluyor ve saç telinin daha kalın, hacimli ve sağlam olmasına katkıda bulunuyor. Biotin, saç folikülünü güçlendirerek dökülme zıddı tesir yaratırken; kafein, saç köklerini canlandırıyor ve saçın daha süratli uzamasını destekliyor. Arjinin, kan dolanımını artırarak saç köklerine besin taşınmasına yardımcı oluyor. Bu sayede bölümdeki liderliğini pekiştiren Bioblas, kullanıcılarına markalarının bilime dayalı, tesirli ve muteber tahliller sunma vizyonunun bir yansıması olduğunun bildirisini veriyor. Sadece dökülme tersi bir tahlil değil; kendine inancın, sağlıklı saçlarla gelen güçlü bir duruşun da kapılarını aralıyor.

İlginizi Çekebilir:OKX TR, Türkiye’nin tanınmış kripto yatırımcılarını Alpha Traders Connect İstanbul’da buluşturdu
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Eczacıbaşı Topluluğu’nda atamalar
Turna.com’dan Sevgililer Günü’ne Özel 10 Seyahat Rotası
Küresel kripto varlık platformu ve saklama kuruluşuyla önemli işbirliği
Online PR Servisi açıkladı: Türkiye’de mavi yakalılar 10 milyona yaklaşacak
Piyasalarda mayıs: Kriptoda gündemi ABD belirliyor
Çözümevi yoluna, SOA People Türkiye olarak devam edecek
Giriş Grand Pasha Bet | © 2025 |