Daikin Türkiye; iklimlendirmede lider, sosyal medyada zirve

100 yılı aşkın deneyimiyle iklimlendirme dalının standartlarını belirleyen Daikin, kazandığı ödüllerle muvaffakiyetini taçlandırmaya devam ediyor. Kesimdeki başarılarına bir yenisini daha ekleyen Daikin Türkiye, Brandverse Awards SocialBrands Data Analitiği kapsamında yer alan ‘İklimlendirme’ kategorisinde ‘Altın’ mükafata layık görüldü. Marka, toplumsal medya performansıyla bölümünde fark yarattığını bir defa daha kanıtladı.

Başarılarıyla isminden kelam ettiren Daikin Türkiye, kazandığı ödüllerle kesimdeki liderliğini pekiştiriyor. Marka son olarak pazarlama ve bağlantı dünyasının itibarlı ödüllerinden Brandverse Awards ile büyük bir muvaffakiyete daha imza attı. Marketing Türkiye&BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen yarışın SocialBrands Bilgi Analitiği Kısmı kapsamında yer alan ‘iklimlendirme’ kategorisinde Altın Ödül kazanan Daikin Türkiye, toplumsal medya performansıyla dalında fark yarattığını bir sefer daha kanıtladı.

Brandverse Awards, her yıl 51 binden fazla toplumsal medya marka hesabını SocialBrands Toplumsal Medya Marka Endeksi’ne nazaran büsbütün analitik olarak inceleyerek bir kıymetlendirme sürecinden geçiriyor ve en başarılı markaları belirleyerek mükafata layık görüyor. 1 Nisan 2024-1 Nisan 2025 devrini kapsayan değerlendirmesinde takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan mesaj sayısı, mesaj çeşitleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim çeşitleri üzere birçok farklı data ele alındı. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla desteklenen bu kapsamlı tahlil sonucunda, Daikin Türkiye toplumsal medya stratejisi ve etkileşim başarısıyla doruğa yerleşti. 18 Haziran 2025’te Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da düzenlenen merasimde mükafatlar sahiplerini buldu.

Daikin Türkiye gurur duyuyor

Ödüle ait değerlendirmede bulunan Daikin Türkiye Kurumsal Bağlantı Kısım Müdürü Hülya Dinçer, şu tabirleri kullandı:

“Sosyal medya, günümüzde markaların hem maksat kitleleriyle bağ kurmasında hem de kurum prestijini yönetmesinde son derece kritik bir rol oynuyor. Daikin Türkiye olarak biz de dijital irtibat stratejilerimizi bu şuurla şekillendiriyor, kullanıcılarımızla güçlü ve sürdürülebilir bir etkileşim kurmayı hedefliyoruz. Brandverse Awards’tan “İklimlendirme” kategorisinde aldığımız Altın Ödül, bu alandaki istikrarlı ve çabalı çalışmalarımızın bir sonucu.Bu kıymetli ödül, bize sırf bir muvaffakiyet değil tıpkı vakitte sorumluluk da yüklüyor. Bu mükafatı bize layık gördükleri için tüm Brandverse Awards grubuna teşekkürlerimi sunuyorum.

Sosyal medyada müşterilerimizle kurduğumuz bağlantıya büyük kıymet veriyoruz. Onlarla en gerçek ve en tesirli irtibatı kurmak için daima uğraş gösteriyoruz. Bu gayretlerimizin karşılığını ise somut başarılarla alıyoruz. BoomSocial’ın her ay yayımladığı ‘Brands Top 100’ listesinde istikrarlı bir biçimde üst sıralarda yer alıyoruz. Haziran ayında listenin 10. sırasında yer alarak yükselişimizi sürdürdük. Bu başarıyı daha da üstlere taşımak için çalışmalarımıza tıpkı azimle devam edeceğiz” dedi.

Bu ödül, Daikin Türkiye’nin yenilikçi ve müşteri odaklı yaklaşımının bir göstergesi olarak gelecekte de bölümdeki liderliğini pekiştirmek ismine çalışmalarına sürat kesmeden devam edeceğinin altını çiziyor. Daikin Türkiye, dijital dünyada güçlü bir marka imajı oluşturma, müşterileri ve paydaşlarıyla tesirli irtibat kurma gayesi doğrultusunda yürüttüğü çalışmaların böylesine itibarlı bir mükafatla taçlandırılmasının haklı gururunu yaşıyor.

İlginizi Çekebilir:Doktar, küresel büyüme için 7,5 milyon euro yatırım aldı
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Türkiye Kalite Derneği (KalDer) bilim, akademi, medya ve iş dünyasının temsilcilerini 33’üncü kez bir araya getirecek
Davut Türkoğlu, “Yılın İş Adamı” ödülüne layık görüldü
Bitcoin ve kripto piyasaları belirsizliği fiyatlıyor
Piyasalarda mayıs: Kriptoda gündemi ABD belirliyor
Küresel kripto para borsası, Türkiye’de sektörün en yüksek ödenmiş sermayesine ulaştı
Viennalife ve Adanaspor’dan Forma Sponsorluğu İş Birliği
Giriş Grand Pasha Bet | © 2025 |