Türk teknoloji girişimi, Almanya’da birinci oldu

Teknoloji teşebbüsü Poltio, Avrupa’nın en itibarlı ödüllerinden E-commerce Germany Awards 2025’te “En Uygun İrtibat ve Etkileşim Çözümü” kategorisinde birinci oldu. SaaS platformu Poltio, birçok küresel markanın rastgele bir geliştirme yapmasına gerek kalmadan, uçtan uca şahsileştirilmiş alışveriş tecrübesi sunmasını sağlıyor.

E-ticaret dünyasında yapay zeka ile şahsileştirilmiş alışveriş tecrübeleri sunmak, markaların muvaffakiyetini belirleyen en kıymetli ögelerden biri haline geliyor. Bu akıllı rehberli satış tahlilleri, her tüketiciye özel alışveriş seyahati tasarlayarak markaların kusursuz tecrübeler sunmasını, satışlarının da büyük oranda artırmasını sağlıyor. Bu gelişme, e-ticaret dünyasında yeni bir dönüşümün başlangıcını müjdelerken, yerli teknoloji teşebbüsü Poltio, bu alandaki yeni projesiyle Avrupa’nın en itibarlı ödüllerinden E-commerce Germany Awards 2025’te “En Güzel Bağlantı ve Etkileşim Çözümü” kategorisinde birinci oldu.

“Bu ödül, grubumuzun ve iş ortaklarımızın uğraşlarının sonucu”

Bu mükafatla birlikte, Almanya e-ticaret pazarında kıymetli bir oyuncu olduklarını bir kere daha kanıtladıklarını söyleyen Poltio Kurucu Ortağı ve CEO’su Ahmet Tosun, bahse dair şu açıklamada bulundu: “E-ticarette şahsileştirilmiş müşteri tecrübesi her zamankinden daha değerli. Poltio olarak, markaların yapay zeka dayanaklı dijital alışveriş asistanları ile müşteri etkileşimini ve satışlarını artırmalarına yardımcı oluyoruz. Beko ile gerçekleştirdiğimiz müracaat projemiz ile 17 ülkede şahsileştirilmiş bir alışveriş tecrübesi sunarak global bir muvaffakiyete imza attık. Bu ödül, grubumuzun ve iş ortaklarımızın eforlarının sonucu ve başarımızın bir ispatı oldu.”

Markaların uçtan uca şahsileştirilmiş alışveriş tecrübesi sunmasını sağlıyor

Poltio, yapay zeka dayanaklı dijital alışveriş asistanıyla kullanıcıları için şahsileştirilmiş bir alışveriş tecrübesi yaratarak müşteri bağlılığını dönüşüm oranlarını kıymetli ölçüde yükseltiyor. Bu küresel muvaffakiyetin rüzgarını motivasyon kaynağına dönüştüren Türk SaaS teşebbüsü, birçok ülkede kıymetli markaların rastgele bir geliştirme yapmasına gerek kalmadan uçtan uca şahsileştirilmiş alışveriş tecrübeleri sunmasını sağlıyor. Böylelikle satış performansını ve müşteri tecrübesini maksimize ediyor.

İlginizi Çekebilir:Team Paribu, 23 Nisan’da Hatay ve Kahramanmaraş’ta çocuklarla buluştu
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

OKX TR, “Hazine Avı Kampanyası” ile kullanıcılarına keşif ve ödül dolu bir deneyim yaşatıyor
10 şirketten dokuzu 2025’te BT harcamalarında artış bekliyor
Yapay zeka, sözleşme inceleme süresini %70 azaltıyor
Çözümevi yoluna, SOA People Türkiye olarak devam edecek
“SAP Dönüşüm Ödülleri 2024” sahiplerini buldu
Yanlış bilgiyle mücadele eden doğrulama platformu, 2024’ü “derinleşme” yılı ilan etti
Giriş Grand Pasha Bet | © 2025 |

fqq sahabet