Türk teknoloji girişimi, Almanya’da birinci oldu

Teknoloji teşebbüsü Poltio, Avrupa’nın en itibarlı ödüllerinden E-commerce Germany Awards 2025’te “En Uygun İrtibat ve Etkileşim Çözümü” kategorisinde birinci oldu. SaaS platformu Poltio, birçok küresel markanın rastgele bir geliştirme yapmasına gerek kalmadan, uçtan uca şahsileştirilmiş alışveriş tecrübesi sunmasını sağlıyor.

E-ticaret dünyasında yapay zeka ile şahsileştirilmiş alışveriş tecrübeleri sunmak, markaların muvaffakiyetini belirleyen en kıymetli ögelerden biri haline geliyor. Bu akıllı rehberli satış tahlilleri, her tüketiciye özel alışveriş seyahati tasarlayarak markaların kusursuz tecrübeler sunmasını, satışlarının da büyük oranda artırmasını sağlıyor. Bu gelişme, e-ticaret dünyasında yeni bir dönüşümün başlangıcını müjdelerken, yerli teknoloji teşebbüsü Poltio, bu alandaki yeni projesiyle Avrupa’nın en itibarlı ödüllerinden E-commerce Germany Awards 2025’te “En Güzel Bağlantı ve Etkileşim Çözümü” kategorisinde birinci oldu.

“Bu ödül, grubumuzun ve iş ortaklarımızın uğraşlarının sonucu”

Bu mükafatla birlikte, Almanya e-ticaret pazarında kıymetli bir oyuncu olduklarını bir kere daha kanıtladıklarını söyleyen Poltio Kurucu Ortağı ve CEO’su Ahmet Tosun, bahse dair şu açıklamada bulundu: “E-ticarette şahsileştirilmiş müşteri tecrübesi her zamankinden daha değerli. Poltio olarak, markaların yapay zeka dayanaklı dijital alışveriş asistanları ile müşteri etkileşimini ve satışlarını artırmalarına yardımcı oluyoruz. Beko ile gerçekleştirdiğimiz müracaat projemiz ile 17 ülkede şahsileştirilmiş bir alışveriş tecrübesi sunarak global bir muvaffakiyete imza attık. Bu ödül, grubumuzun ve iş ortaklarımızın eforlarının sonucu ve başarımızın bir ispatı oldu.”

Markaların uçtan uca şahsileştirilmiş alışveriş tecrübesi sunmasını sağlıyor

Poltio, yapay zeka dayanaklı dijital alışveriş asistanıyla kullanıcıları için şahsileştirilmiş bir alışveriş tecrübesi yaratarak müşteri bağlılığını dönüşüm oranlarını kıymetli ölçüde yükseltiyor. Bu küresel muvaffakiyetin rüzgarını motivasyon kaynağına dönüştüren Türk SaaS teşebbüsü, birçok ülkede kıymetli markaların rastgele bir geliştirme yapmasına gerek kalmadan uçtan uca şahsileştirilmiş alışveriş tecrübeleri sunmasını sağlıyor. Böylelikle satış performansını ve müşteri tecrübesini maksimize ediyor.

İlginizi Çekebilir:Papel, Avrupa’nın en büyük fintek etkinliği Money 20/20 Europe’ta yerini aldı
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

Akdeniz’e açılan yeni kapı: İstanbul’dan Malta’ya direkt uçuşlar başladı
Türkiye Kalite Derneği (KalDer) bilim, akademi, medya ve iş dünyasının temsilcilerini 33’üncü kez bir araya getirecek
Banyolarda 2025 trendi konfor ve işlevsellik olacak
TEDÜ’nün ortağı olduğu uluslararası ‘YES Impact’ projesi, AB’den 250 bin euro fon aldı
2025’in Sessiz Ama Güçlü Güzellik Trendi: Nude Rujlar
Trafikte Haklarım Derneği’nden Beyaz Kelebekler ile anlamlı çağrı: “Yolculuklarımız değil, kazalar son bulsun”
Giriş Grand Pasha Bet | © 2025 |