AloTech Türkiye Satış Başkanlığına Deniz Babucoğlu atandı

Türkiye’nin önder bulut tabanlı davet merkezi platformu AloTech, satış tertibini güçlendirmek gayesiyle kıymetli bir atama gerçekleştirdi. Uzun yıllara dayanan kesim tecrübesiyle hem Türkiye hem de Küresel marka idare deneyimine sahip olan Deniz Babucoğlu, AloTech Türkiye Satış Başkanı olarak görevine başladı.

İş hayatına 2005 yılında Tesan İrtibat A.Ş bünyesinde evvel bluetooth tahliller ve GSM aksesuarlardan sorumlu eser müdürü, sonra da GN Netcom firmasının bir markası olan Jabra kurumsal eserlerinin satıştan sorumlu yöneticisi olarak vazife yaptı. 2010 yılı itibariyle de GN Audio A/S firmasında Jabra Kurumsal kulaklık, audio ve görüntü eserlerinin Türkiye Kanal Satış Müdürü olarak görev alan Babucoğlu, 2017 yılından sonra mesleğini küresel düzeye taşıyıp Türkiye/İsrail/Yunanistan/Kıbrıs ve Malta’yı kapsayan bir alanda Bölge Satış Müdürü olarak yükseltti. Başarılı halde markanın bilinirliğini artırdığı üzere, Jabra markasının kurumsal kategoride tüm ülkelerde pazar hissesi en yüksek marka olmasını ve satışlarını her geçen yıl artırmasının sağlamıştır.

AloTech CEO’su Cenk Soyak, “Satış ve müşteri idaresi alanında bedelli bir deneyime sahip olan Deniz Babucoğlu’nun, şirketimizin mahallî ve global büyüme vizyonuna kıymetli katkılar sağlayacağına inanıyoruz” dedi.

Deniz Babucoğlu Kimdir?

1978 doğumlu Deniz Babucoğlu 2002 yılında Ankara Üniversitesi, Çağdaş Yunan Lisanı ve Edebiyatı kısmından mezun oldu. İş hayatına 2005 yılında Tesan Bağlantı A.Ş’de eser müdürü ve bölge satış yöneticisi olarak misyon yapan Babucoğlu, 2010 yılında GN Audio A/S firmasına geçiş yapıp evvel Türkiye Kanal Satış Müdürü, sonra da WME (Türkiye/İsrail/Yunanistan/Kıbrıs/Malta) bölgesinde sorumlu Bölge Müdürü olarak görev yaptı. Uzmanlık alanları ortasında müşteri bağlantıları idaresi, tahlil odaklı satış stratejileri, ithalat ve ihracat operasyonları, Telco ve IT kanal idaresi, mahallî ve küresel satış çalışmaları, servis stratejileri ve tahlilleri, milletlerarası işbirlikleri, niş pazar geliştirme, süreç optimizasyonu ve kadro koçluğu bulunuyor.

Evli ve 2 çocuk babası olan Babucoğlu, ileri seviyede İngilizce ve Yunanca biliyor.

AloTech Hakkında

2012 yılında kurulan AloTech, bulut tabanlı davet merkezi tahlilleri sunmaktadır. Bugün 63 ülkede, 700’ün üzerinde markaya hizmet veren AloTech, esnek, sağlam ve ölçeklenebilir yapısıyla dünyanın dört bir yanındaki işletmelerin müşteri tecrübesini güçlendirmektedir.

İlginizi Çekebilir:Trio Mobil ve Burgan Leasing’ten filo kiralama sektöründe stratejik iş birliği
share Paylaş facebook pinterest whatsapp x print

Benzer İçerikler

20 yıllık turizm portalı, yeni kampanyasında “Tatilin ilk sepetiyiz” diyor!
Memecoin’lerin piyasa değeri 120 milyar doları aştı
Site yönetimi yazılımı Apsiyon açıkladı: Konut aidatları %89 arttı!
SESTEK, müşteri deneyiminde otomasyon sağlayan Agentic AI özellikli yeni sanal asistanını duyurdu
AloTech’ten Sektöre Yapay Zeka Damgası: “Müşteri Deneyimi ve Yapay Zeka: E-Ticaret & Perakende & Lojistik” Zirvesi büyük ilgi gördü
Öğretim görevlisi, Dünya İş Sağlığı ve Güvenliği Günü için kampanya başlattı
Giriş Grand Pasha Bet | © 2025 |